No, this will make no difference at all, and I say that as a programmer. Unless the total CPU use is nearing 100% there will be
absolutely no difference, which it clearly isn't, judging from that picture of yours.
Not to mention that "lag" has nothing to do with your CPU use, for the real cause of the "lag"; read this:

Postado originalmente por
Eclo
It's really hard to explain, but I'll give it a try.
What you are seeing is not lag, it's lack of movement prediction. When you press an arrow key when playing, say, to move north, the Tibia client moves your character a step to the north without waiting for the Tibia server to answer, creating the illusion that there is no delay when walking when there is in fact a rather large delay, sometimes as much as half a second (This is why walking into a house you're not invited to looks funny). With Tibiacast, however, the client doesn't really know where to move the character until the server says it should move the character, but this takes time, so it looks like the player is lagging. I hope that answers your question. =S
Google translate:
Não, isso não fará diferença em tudo, e eu digo que como um programador. A menos que a utilização total da CPU está quase 100%, haverá
absolutamente nenhuma diferença , o que claramente não é, a julgar por essa imagem de vocês.
Sem mencionar que lag "não tem nada a ver com o seu uso de CPU, para a verdadeira causa do atraso "lag"; leia isto:

Postado originalmente por
Eclo
É realmente difícil de explicar, mas vou dar-lhe uma tentativa.
O que você está vendo não é atraso, é a falta de previsão de movimento. Quando você pressionar uma tecla de seta quando jogar, digamos, para o norte, o cliente Tibia move o seu personagem um passo para o norte, sem esperar para o servidor de Tibia para responder, criando a ilusão de que não há atraso quando a pé, quando há, de facto um atraso bastante grande, às vezes tanto quanto a metade de um segundo (É por isso que andar em uma casa que você não está convidado a parece engraçado). Com Tibiacast, no entanto, o cliente não sabe para onde mover o personagem até que o servidor diz que deve mover o personagem, mas isso leva tempo, então parece que o jogador está atrasado. Espero que responda à sua pergunta. =S