PM's ou outras Mensagens pela Pagina do Tibia
Thread #2702303
http://forum.tibia.com/forum/?action...readid=2702303
VOTEM!
Citação:
Postado originalmente por INGLES
.
At Holidays I don't play tibia so much because the lags provides by my internet connection.
But is not because this I'll go to stop to play at holidays.
Thinking in this I thought in a way to still having a comunication with my friends.
My proposal is:
When you logged in at your account you'll find a tool.
This tool will be looks like a mail box. With options like all other mails (send mensage, received box...)
If you are logged at Tibia Client and recive a mail at your Tibia mail will appear a mensage like this:
"10:40 You received a new mail from Looukoo at you Tibia Mail."
And when you do your login, you would see on server log "you have x unread messages at your user page" (Ideia by: Daikataro)
To prevent spans or hacking mail from other peoples, only your friends, at your VIP List, are able to send a mail to you. Or you have the possible to add more player in a Buddy List (but this option need to be checked by CIP if all players or only PACC players can be use)and would only be possible to send a message every 3 minutes
Citação:
Postado originalmente por PORTUGUES
.
Nas ferias eu não jogo mto o Tibia pq dos lags da minha internet.
Mas não é pq disso que eu vou deixar de jogar nas ferias.
Pensando nisso eu pensei num meio de continuar se comunicando com meus amigos.
Minha proposta é:
Quando vc estiver logado em sua conta vc vai encontrar uma ferramenta.
Essa ferramenta vai se parecer com uma caixa de email. Com opções como todos outros e-Mails(enviar mensagens, Caixa de entrada..)
Se vc estiver logado no tibia Cliente e receber um email no seu Tibia Mail iria aparecer uma mensagem tipo essa:
"10:40 You received a new mail from Looukoo at you Tibia Mail."
E quando vc fizesse o Login, vc veria no seu server log "You have x unread messages at your user page" (Ideia by: Daikataro)
Para prevenir Spans ou emails hackers, somente seus amigos, da sua VIP, poderiam te mandar um email. Ou vc teria a possibilidade de add mais amigos numa "Lista de Amigos" (mas esta opão deveria ser vista pela CIP se todos os jogadores ou so os PA poderiam add mais amigos) e so seria possivel envia uma mensagem a cada 3 minutos.